Children's Land logo Children's Land slogan

(098) 777-91-87

(066) 777-91-87

(050) 136-90-90

(063) 136-90-90

Обратный звонок

г. Харьков, м. Гагарина,
ул. Гольдберговская, 9
Филиал: ул. Сухумская, 11,
возле Будмен на ул. Клочковской
Филиал: ул. Шевелева, 25
Район пр. Науки , (Шатиловка)

Как нас найти
  • Главная
  • О нас
    • Наше меню
    • Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ЗДО
    • Стратегія розвитку ЗДО на 2020-2025 роки
    • Расписание занятий
    • Правила оплаты абонементов
    • Правила посещения занятий
  • Фотогалерея
  • Новости
  • Отзывы
  • Контакты
  • Обратный звонок
  • Главная
  • О нас
    • Наше меню
    • Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти ЗДО
    • Стратегія розвитку ЗДО на 2020-2025 роки
    • Расписание занятий
    • Правила оплаты абонементов
    • Правила посещения занятий
  • Фотогалерея
  • Новости
  • Отзывы
  • Контакты
  • Наши программы
  • Английский язык
    • Для детей 1 - 3 года
    • Для детей 3 - 6 лет
    • Для детей 6 - 10 лет
  • Подготовка к школе
    • для детей 4 - 6 лет
  • Детский сад
    • Детский сад для детей от 2-х лет
  • Children's Land sidebar

Новости

Открытие филиала «Дача на Шатиловке»

Подробнее...

набор 2021-2022

Подробнее...

Шахматы для детей от 5-ти лет

Подробнее...
  • Главная
  • Стратегія розвитку ЗДО на 2020-2025 роки

Стратегія розвитку ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Харківський приватний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Чілдренс Ленд» Харківської області» на 2020 - 2025 роки

?Вступ

Становлення України як демократичної держави, входження її в єдиний європейський простір зумовлюють прогресивні зміни у стратегії розвитку національної системи  дошкільної освіти, яка має бути максимально адаптована до змін, що відбуваються в економіці та суспільстві.

Дошкільна освіта є невід’ємним складником та першим рівнем у системі освіти (нульовий рівень Національної рамки кваліфікацій), стартовою платформою особистісного розвитку дитини, і як перша самоцінна ланка має гнучко реагувати на сучасні соціокультурні запити, збагачувати знання дитини необхідною якісною інформацією, допомагати їй реалізувати свій природний потенціал, орієнтуватися на загальнолюдські та національні цінності.

Перспективний план розвитку освітньої системи закладу дошкільної освіти (далі ЗДО) визначає основні напрями, пріоритети, завдання та їх реалізацію засобами кадрової, соціальної політики, управлінням і фінансуванням, структурними і змістовними змінами в розвитку освітньої діяльності та якості освіти в ЗДО.

Планування розвитку освітньої системи ЗДО до 2025 року зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності ЗДО, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед закладом в нових економічних і соціокультурних умовах міста.

Дошкільна освіта – це стратегічний ресурс для всебічного розвитку дитини: інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей.

Враховуючи основні положення Закону України «Про дошкільну освіту», Концепції «Нова українська школа», увага педагогів все більш фокусується на створенні моделі закладу дошкільної освіти, як відкритої цілеспрямованої соціальної системи, яка використовує в своїй діяльності загальні закономірності сучасного менеджменту.

Визнання необхідності свідомого управління змінами, їх передбачення, регулювання, пристосування до змінюючих зовнішніх умов прискорює процес оновлення діяльності в ЗДО. Тому питання суттєвих змін до деяких підходів до планування діяльності закладу дошкільної освіти потребує значного корегування. Потребує оновлення навчальної бази закладу, поширення використання інтерактивних форм впливу на педагогічний процес; організація освітнього процесу за методиками та технологіями, які активізують розумову діяльність і творчо організовують освітній простір.

На сучасному етапі плідна співпраця усіх учасників освітнього  процесу набуває найактуальнішого змісту, насамперед по створенню та оптимізації гармонійного розвивального середовища для дорослих і дітей.

Стратегія розвитку ТОВ «Харківський приватний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Чілдренс Ленд» Харківської області» (далі – ЗДО) спрямована у площину цінностей особистісного розвитку, варіативності і відкритості дошкільного закладу, зумовлює модернізацію факторів, від яких залежить якість освітнього процесу, зміст, методи, форми навчання і виховання, система контролю і оцінювання, управлінські рішення, взаємовідповідальність учасників освітнього процесу.

Стратегія розвитку є  управлінським документом, який визначає стратегічні пріоритети розвитку установи, започатковує організаційні шляхи її реалізації, обґрунтовує ресурсні потреби. Вона скеровує учасників освітнього процесу до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства та держави на засадах європейських вимірів якості освіти


І. Інформаційно-аналітична довідка

про діяльність ТОВ «Харківський приватний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Чілдренс Ленд» Харківської області»

  Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на забезпечення якісної і доступної освіти, гармонійного та різнобічного розвитку дитини дошкільного віку, створення в умовах закладу розвивального життєвого простору для формування життєвих компетенцій вихованців відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина».

Пріоритетними напрямами діяльності дошкільного навчального закладу є:

- Формувати у дошкільників навички спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми в процесі ігрової діяльності.

- Продовжувати роботу з формування основ безпеки життєдіяльності у дітей дошкільного віку через систему занять, бесід та дидактичних ігор.

- Пропагувати у дошкільників систему цінностей, культуру світобачення через впровадження освіти сталого розвитку.

Головним пріоритетом у практиці роботи ЗДО на сучасному етапі є співпраця з родинами вихованців. Педагогічний колектив сприяє підвищенню педагогічної та психологічної компетентності батьків, залучає їх до активної участі у роботі закладу та групи, покращенню розвивального та ігрового середовища.

                   Інформація про дошкільний навчальний заклад:

Юридична адреса: місто Харків, вул. Гольдбергівська , будинок 9, телефон (066) 777-91-87, електронна пошта info@childrens-land.com.ua, офіційний сайт закладу https://childrens-land.com.ua/.

Дошкільний навчальний заклад  функціонує з 1 вересня 2019 року. 

Мова навчання – українська.

У 2019/2020 навчальному році буде функціонувати 4 групи з них   4 - групи для дітей дошкільного віку. 

Очікувана мережа – 64 дітей.

Кадрове забезпечення дошкільного навчального закладу

Завдання щодо задоволення потреб у догляді, оздоровленні, вихованні та навчанні дітей здійснює педагогічний колектив та обслуговуючий персонал закладу.

Всього педагогічних працівників – 8 осіб.

Директор
Вихователь-методист
Вихователі
Музичні керівники
Практичний психолог
1
-
5
1
-

Директор : Данилова Людмила Володимирівна, освіта вища, дошкільна,  стаж педагогічної роботи  18  років, на посаді директора - 1 рік.

Кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

Атестаційна категорія

/ рік

спеціаліст
%
Спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії
%

Спеціаліст І кваліфікаційної категорії

%

Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

%
2019/2020
7

0
0
0
0
1




Освіта






Вища педагогічна

Вища непедагогічна (технічна освіта тощо)


Середня спеціальна


Середня спеціальна (непедагогічна  - технічна освіта тощо)

Середня (ЗОШ)

Вища педагогічна (вчителі, викладачі)

Вища спеціальна (музкерівники, логопеди, дефектологи, інструктори з фізкультури)

Вища дошкільна


Середня педагогічна (вчителі)

Середня спеціальна не дошкільна (музкерівники, інструктори з фізкультури тощо)

Середня спеціальна дошкільна



1
2
5
0
0
0

0

0
0

Мета.

Забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, зміцнення здоров’я дітей, всебічний розвиток і формування особистості, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку, а в разі потреби – корекція фізичного (або) розумового розвитку.     Шляхом залучення бюджетних та позабюджетних коштів створити умови для функціонування розвитку дошкільної освіти, яка забезпечує реалізацію прав громадян на здобуття дошкільної освіти, реалізацію особистісно – орієнтованої моделі, формування життєвої компетентності, базових якостей особистості, розумової, емоційної, соціальної зрілості дошкільника, створення умов для гармонійного розвитку кожної дитини відповідно до її природних задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, удосконалення науково – методичної та функціональної підготовки працівників.

Основні завдання стратегії  розвитку:

-підвищувати якість та ефективність освітнього процесу шляхом впровадження в практику роботи ІКТ та комп’ютерно-орієнтованих технологій;
-удосконалювати професійну компетентність педагогів як в умовах дошкільного закладу, та і в системі підвищення кваліфікації;
-модернізувати матеріально-технічну базу закладу дошкільної освіти;
-створювати    оновлене    відповідно    до    вимог    часу    програмно методичне
забезпечення закладу;
-удосконалювати механізм моніторингу освітнього процесу;
-формувати комплексну національно-орієнтовану систему виховання дітей дошкільного віку;
-забезпечувати максимально сприятливі умови навчання та виховання дітей, створювати безпечні умови для навчання, розвитку і виховання дошкільників;
-забезпечувати психолого-педагогічний та медичний супровід організації життєдіяльності дошкільнят в умовах закладу;
-здійснювати особистісно-орієнтований підхід у становлення особистості дошкільника реалізації його інтелектуальних, культурних і творчих можливостей шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій, методик, програм;
-забезпечити педагогічне співробітництво зі школою з питань адаптації вихованців закладу до умов навчання в школі;
-забезпечувати тісну співпрацю з родинами вихованців та громадськістю, урізноманітнювати форми спільної роботи;
-забезпечення якісного функціонування виховного процесу та збереження здоров’я дітей шляхом оновлення навчально-методичної та матеріально технічної бази закладу освіти.
 
Визначення компонентів внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу:

Для виконання завдань, визначених стратегією розвитку, визначено чотири основних напрямів розвитку, що відображені у розділах:
1.Формування іміджу сучасного закладу освіти:
-комфорт та безпечні умови;
-освітнє середовище закладу освіти вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації;
-розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище.
2.Система оцінювання освітньої діяльності здобувачів освіти:
-моніторинг
3.Система педагогічної діяльності:
-кадрове забезпечення закладу освіти;
-підвищення рівня компетенції
4.Система управлінської діяльності:
-стратегія і планування в ЗДО

Фінансово-економічне та ресурсне забезпечення програми:
-бюджетне фінансування:
-позабюджетне фінансування;
-цільові кошти.

Очікувані результати:

-раціональне використання інноваційних педагогічних технологій, методик, програм, розробка власних педагогічних технологій, що сприятимуть підвищенню якості знань дошкільників;
-підвищення рівня фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі;
-систематичне включення ІКТ в освітній процес ЗДО;
-модернізація матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти;
-активна участь громадськості та батьків у формування освітнього простору ЗДО;
-формування у дошкільників вмінь та навичок, необхідних для продовження освіти в школі;
-ціннісне ставлення дошкільників до природи, культури, соціуму, високий рівень морально-духовного розвитку;
-сформованість свідомого ставлення дітей до власного здоров’я як
-підвищення рівня професійної підготовки педагогічних працівників, зміна якісного складу за освітою та за кваліфікаційними категоріями;

                                         Шляхи реалізації стратегії розвитку
1.    Формування іміджу сучасного закладу освіти
     Освітнє середовище забезпечує комфортні та безпечні умови навчання та праці
-зробити дизайн освітнього середовища закладу освіти функціональним, який дозволяє максимально ефективно використовувати приміщення та територію закладу в освітньому процесі;
-створювати безпечні умови для перебування вихованців та працівників в закладі дошкільної освіти;
-проводити роботу щодо профілактики та запобіганню дитячого травматизму;
-навчати дітей правилам та нормам безпечної поведінки у довкіллі;
-дотримуватись вимог санітарно-гігієнічних правил і норм;
-створювати умови для здорового харчування;
-створювати умови для безпечного використання мережі Інтернет.

№ з\пЗміст заходівТермін
 виконання
Виконавець
1.1.Забезпечити належні санітарно-гігієнічні умови в закладі освіти  для  догляду,  виховання,  навчання  та  розвитку дітей2019-2025Педагогічні працівники
1.2.Забезпечити розробку і виконання закладом освіти комплекс заходів з охорони праці та правил безпеки.2019-2025Директор
1.3.Проводити навчання  працівників  з  охорони  праці  та безпеки  життєдіяльності  відповідальних  з  технічний стан,  безпечну  та  економічну  експлуатацію  теплового господарства2019-2025Заступник директора
1.4.Щорічно  проводити  перевірку  захисного  заземлення, опору ізоляції, засобів індивідуального захисту2019-2025Заступник директора
1.5.Щорічно   проводити   повірку,   перезарядку   засобів пожежогасіння2019-2025Заступник директора
1.6.Здійснювати санітарно-технічну розчистку   зелених насаджень та зрізування аварійних дерев2019-2025Заступник директора
1.7.Проводити профілактичні бесіди з безпеки життєдіяльності.2019-2025Педагогічні працівники
1.8.Проводити атестацію робочих місць за умовами праці (1 раз на п’ять років)2019-2025Відповідальні особи
1.9.Забезпечити проведення планових медичних профілактичних оглядів працівників закладу.2019-2025Сестра медична
1.10.Проводити тематичні  тижні  знань  безпеки життєдіяльності та безпеки дитини2019-2025Директор
1.11.Працювати над  створенням  здоров’язбережувального середовища в закладі дошкільної освіти.2019-2025Всі учасники освітнього процесу
1.12.Забезпечити організацію харчування здобувачів освіти відповідно до вимог санітарного законодавства, системи НАССР.2019-2025Директор

Освітнє середовище закладу освіти
вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації
Мета:
Створення психологічно-комфортного середовища для вихованців, їхніх батьків та педагогічних працівників та організовувати освітній процес на принципах партнерства, взаємодії та недискримінації.

№ з/п Зміст заходів Термін
виконання
Виконавець
2.1. Оприлюднювати правила поведінки учасників освітнього процесу, що забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини 2019-2025 Всі учасники освітнього процесу
2.2. Організовувати  роботу психологічної служби, у тому числі для психологічного супроводу учасників освітнього процесу, які  вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу, іншого насильства 2019-2025 Директор
2.3. Взаємодіяти з органами та службами щодо захисту прав дітей, правоохоронними органами, у тому числі залучає їх до заходів іззапобігання булінгу, іншому насильству 2019-2025 Директор

Інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище

Мета:

-забезпечення доступності здобуття дошкільної освіти;
-забезпечення підготовки дітей до подальшого успішного навчання в школі;
-збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дітей з раннього віку;
-формування свідомого ставлення до власного здоров’я;
-урізноманітнення форм спільної роботи з батьками.

Children's Land footer
Children's Land footer
  • Главная
  • О нас
  • Фотогалерея
  • Новости
  • Отзывы
  • Контакты
Children's Land logo
Children's Land slogan © 2014-2019

(098) 777-91-87

(066) 777-91-87

Харьков, м. пр.Гагарина
ул. Гольдберговская, 9

(050) 136-90-90

Харьков, ул. Шевелева, 25
(р-н пр. Науки)

(063) 136-90-90

Харьков, ул. Сухумская, 11
(р-н ул. Клочковская)

Обратный звонок